środa, 17 maja 2017

Mydełka ozdobne na Dzień Matki

Witajcie kochani.

Ze względu na zbliżający się Dzień Matki poczyniłam takie mydełka.






Mydełka są zrobione medium do mydeł kupionym w sklepie internetowym za 15 zł (+10 wysyłka). Wielkość pudełka jakie miałam to 30 ml więc niewielka, jednak przy innych mydełkach poradziłam sobie inaczej co kiedyś Wam opiszę ;) 

Dodatkowo aby zapobiec zmyciu się nadruku położone jest kilka (6-8, czasami więcej) warstw hipoalergicznego lakieru (ja kupiłam 800 ml za ok. 45 zł - bez wysyłki, na miejscu) :). Na jednym mydełku położyłam tylko lakier, gdyż medium się skończyło (nie liczyłam ile, ale mydełek robiłam sporo - a to rodzina, a to trochę sprzedaż, itd.) i mydełko jest używane do dziś, a z napisem nic się nie dzieje :) 

Koszt dość duży, ale lakier starcza na sporo praca. Ja konkretnie ten lakier wykorzystuje jedynie do prac, z którymi kontakt mają dzieci oraz do np. mydełek :) Do innych prac (typu pudełka, szkatułki) wykorzystuje zwykły lakier budowlany (koszt 1 l to ok. 20 zł ) :). 

UWAGA! Gdy kupujecie mydełka na innych aukcjach pytajcie się jakim lakierem jest praca zabezpieczona - zwykły lakier budowlany w przypadku mydełek może powodować podrażnienia skóry. Dostałam kiedyś taką wiadomość i teraz wszystkich na to uczulam :)



Mydełka ładnie pienią się od spodu, dzięki czemu grafika nie schodzi do ostatniego mycia - choć jeśli masz "szpony" i szorujesz nimi po mydle to może się zedrzeć :D.


Koszt kupna takiego mydełka to granice 5-9 zł :) Mydełko można wybrać według własnych upodobań - zapachowych czy pielęgnacyjnych, dostępna jest również wersja "dla dzieci" :) 

I zanim ktoś spyta - "bazą" są zwykłe mydła kupione w sklepie.

Na mydełku można wykonać dowolną grafikę - o ile taką posiadam i nadaje się ona do tego :)

Produkt nadaje się zarówno na prezent, jak i do użytku codziennego.

Zaprezentowane wyżej dwa wzory są zrobione specjalnie na Dzień Matki :)

Jak Wam się podoba taki prezent? :) A Wy co macie w planach? Coś kupionego czy również DIY, handmade?  :) Koniecznie pochwalcie się w komentarzach!

Dodaj mnie do obserwowanych - już niedługo konkursy ;) 


4 komentarze:

  1. Świetny pomysł na prezent dla mamy :) Podobają mi się takie mydełka :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako prezent, bardzo miłe, ładnie opakowane. Liczy się, że jest do serca dane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, choć ja o czymś innym pomyślałam mianowicie akcesoriach do kuchni, bo w sklepie https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-mamy znalazłam sporo ciekawych i niedrogich propozycji. Jestem pewna, że mamie się one przydadzą

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cztery kierunki świata , Blogger