poniedziałek, 8 maja 2017

/RECENZJA/ Fluid kryjący MAKE-UP ACADEMIE (COVER)

Hej, przychodzę dziś do Was z recenzją fluidu kryjącego z Bielendy. Na samym początku odsyłam Was do strony producenta gdzie pisze, jakie warunki produkt powinien spełniać. Czy jest tak naprawdę? Przekonajmy się!


 
 

 
 
Postaram się opisać produkt w punktach, rozwijając je w kilku zdaniach :) Tak, aby wszystko było napisane prosto i przejrzyście.
 
 
1.Na początku kilka informacji wstępnych, czyli co, gdzie i jak...
Produkt możemy kupić w popularnym "ROSSMANIE" w cenie ok. 12zł. A także w sklepach: Tesco, Kaufland, Natura, Auchan oraz Carrefour (ja kupuje w Rossmanie, więc nie wiem, czy w tych sklepach ceny są takie same - jednakże powinny). W opakowaniu znajduje się 30g produkty co starcza nam na dość długo.
Co do wielkości opakowania : nie jest ono zbyt małe, ani zbyt duże, także nie musimy kupować nowego co dwa tygodnie, ani martwić się, że obecne nam "wyschnie" lub zepsuje się w inny sposób.
Otwarcie oraz wydobycie podkładu jest dziecinnie proste. Dodatkowo produktu wyciśniemy tyle ile chcemy. Nakrętka, czyli zamknięcie podkładu nie brudzi się, więc opakowanie możemy spokojnie wrzucić do torebki.
 
2. Teraz troszkę o samym produkcie.
Odróżniamy trzy odcienie : naturalny, beżowy i karmelowy oraz dwa typy podkładu : kryjący i matujący. Jak możecie zauważyć na zdjęciu ja używam kryjącej "2", czyli koloru beżowego (mam średnią karnację, ani nie za ciemną, ani nie za jasną i dla mnie ten kolor jest idealny). Wy oczywiście musicie dobrać kolor pod swoją karnację.
Podkład dobrze się nakłada oraz rozprowadza po buzi. Nie rozmazuje się, nie pozostawia lepkiego filmu - jest w sam raz.
Mi podkład utrzymuje się na twarzy cały dzień (normalne, że jak będzie 30 stopni to żaden fluid nie wytrzyma). Dodatkowo nie podkreśla skórek, ani nie zbiera się na złamaniach.
Kryje nasze niedoskonałości, przebarwienia, a także drobne zmarszczki, będąc jednocześnie delikatnym i lekkim.
 
3. Troszkę o wydajności produktu.
Przy codziennym użycia podkład starcza na 1-1,5 miesiąca. Jest  naprawdę wydajny, ja maluje się codziennie (gdy czasami gdzieś wieczorem wychodzę nawet dwa razy dziennie) i opakowanie produktu wystarcza mi na wyżej podany czas.
 
4. Podsumowując.
Mimo niskiej ceny fluid spełnia swoje zadanie. Nie jest tłusty, ani "lejący" się. Jego wydajności również nie można nic zarzucić. Używam go od bardzo dawna i nie zauważyłam żadnych, negatywnych zmian w mojej skórze :)
 
Tak więc jeśli jeszcze nie używałaś tego fluidu to jak najbardziej zachęcam Cię do przetestowania. Oczywiście podziel się opinią w komentarzu. I pamiętaj nie zrażaj się - dla każdego coś innego, ale być może właśnie Tobie podpasuje ten podkład! :)
 
/Miśka

10 komentarzy:

  1. Nie słyszałam jeszcze o tym fluidzie, i widzę, że to był wielki błąd! Tanie kosmetyki to jednak perełki. Super recenzja. Obserwuje :*
    www.ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam ostatnio w Rossmanie ten podklad, słyszałam że sie sprawdzil wielu osobom, musze koniecznie wyprbowac. nouw.com/just_wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, ze Bielenda robi tylko kremy i maseczki, a tu takie ogromne i zarazem pozytywne zaskoczenie. Wow! Póki co używam podkładu z Sephory, ale już przestaje u mnie działać i nie daje takiego efektu jak to było na samym początku użytkowania. Słabiej kryje itp. Jak mi się skończy, to wypróbuje ten, bo aż jestem ciekawa :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny produkt! Nigdy o nim nie słyszałam, a żałuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo to może byc dla mnie coś dobrego, szczególnie, że nie mam za dużo funduszy! Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bielenda często zaskakuje pozytywnie. Muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post. Przekazuje dużo informacji! Dziękuje będę szukać !

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam tego podkładu wcześniej, jest okej, jednakże ja nie lubię cały czas używać tego samego podkładu :) poza tym najjaśniejszy kolor jest dla mnie trochę przy ciemny i będzie idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam w zapasach. Kupiłam na promocji minus 49% w Rossmanie. Muszę w koncu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cztery kierunki świata , Blogger